A sítábor megítélése az Eszterházy Károly Főiskola testnevelő-edző és sportszervező alapszakos hallgatói körében

Szerzők

  • Pál HAJDU Eszterházy Károly Főiskola, Testnevelési és Sporttudományi Intézet, Eger
  • Árpád BOCZ Eszterházy Károly Főiskola, Testnevelési és Sporttudományi Intézet, Eger
  • Péter HIDVÉGI Eszterházy Károly Főiskola, Testnevelési és Sporttudományi Intézet, Eger
  • Imre JUHÁSZ Eszterházy Károly Főiskola, Testnevelési és Sporttudományi Intézet, Eger
  • Gábor SZALAY Eszterházy Károly Főiskola, Testnevelési és Sporttudományi Intézet, Eger

Kulcsszavak:

sítábor, főiskolai hallgató, oktatás, rekreáció

Absztrakt

Az utóbbi években a felsőoktatás számos területén, többek közt a sportszak-
emberek képzésében jelentős változások következtek be. A strukturális reformok
természetes velejárója a tantárgyszerkezet módosulása. A sporttáborok évtizedek
óta számottevő helyet foglalnak el az intézmények oktatási kínálatában.
Írásunkban a sítábor megítélését, oktatás-módszertani vonatkozásait vizsgál-
tuk az Eszterházy Károly Főiskola sportszakos hallgatói körében. Korábbi in-
formális csatornákon beérkezett visszajelzések alapján fogalmaztuk meg hipoté-
ziseinket. Kérdőíves kutatási módszert alkalmaztunk (N=122 fő). Az eredmé-
nyek egyértelműen igazolták feltételezésünket a sítábor képzési folyamatban
betöltött fontos szerepéről.

##submission.downloads##

Megjelent

2009-06-08

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>