A sítáborok megítélése a Szegedi Tudományegyetem JGYTFK „sportszakos” hallgatói körében
Kulcsszavak:
sítábor, turizmus, rekreáció, főiskolai hallgatókAbsztrakt
A sítábor szerepét, oktatás-módszertani vonatkozását vizsgáltuk a Szegedi
Tudomány JGYTF testnevelés szakos hallgatóinak körében. A hallgatói elége-
dettség vizsgálatunk kiterjedt a sítábori oktatásra és a turisztikai infrastruktúra
kínálati elemeire egyaránt. Az ifjúsági turizmus keresletének növekedését ta-
pasztaljuk. Megvizsgáltuk a hallgatók utazási szokásait és utazási motivációit, az
üdüléseik során választott legjellemzőbb rekreációs tevékenységeiket. Kutatási
módszerünk kérdőíves kutatás volt. Az adatokat SPSS 16.0-ás szoftver segítsé-
gével dolgoztuk fel. Számítottunk átlagot, szórást, Pearson Chi négyzet-próbát.
Az eredményeket a cikkben olvashatják.