Minőségi díj megítélése az egészségturisztikai szolgáltatók marketingkommunikációs eszközrendszerében
Kulcsszavak:
minőség, minőségi védjegyek, „Jász-Nagykun-Szolnok Megye Turisztikai Védjegye”, marketingkommunikációAbsztrakt
A kutatásunkban a minőség turisztikai szempontú értelmezéseit tekintettük
át. Korábbi kutatásaink eredményeit felhasználtuk, melyben vizsgáltuk a „Jász-
Nagykun-Szolnok Megye Turisztikai Védjegye” cím elnyerésének szempont-
rendszerét, a minőség megjelenését a turisztikai szolgáltatóknál, kiemelten ke-
zeltük az egészségturisztikai szolgáltatók minőségi díjának elemeit, illetve érté-
keltük a minőség szerepét és megjelenését a turisztikai versenyképességükben.
A kutatásunkat folytattuk fél évvel a díj elnyerését követően. Kutatásunk cél-
ja volt, hogy feltérképezzük a nyertes egészségturisztikai szolgáltatók közül a
szálláshely kategóriában, hogyan tudták hasznosítani ezt a díjat a marketing-
kommunikációs eszközrendszerükben?