Zum Inhalt springen
Zur Hauptnavigation springen
Zur Fußzeile springen
Open Menu
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Szerkesztőség
Beitragseinreichung
Über uns
A folyóiratról
Schutz personenbezogener Daten
Kontakt
Suchen
Registrieren
Einloggen
Home
/
Archiv
/
Bd. 14 Nr. 2 (2024): Paideia - Zeitschrift von der Katholischen Eszterházy Károly Universität Jászberényer Campus
Bd. 14 Nr. 2 (2024): Paideia - Zeitschrift von der Katholischen Eszterházy Károly Universität Jászberényer Campus
Veröffentlicht:
2025-11-12
Teljes szám
Paideia - Zeitschrift von der Katholischen Eszterházy Károly Universität Jászberényer Campus
Bernadett Varró, Rita Szaszkó, Anikó Péterbencze
PDF (Magyar)
Theoretischer Überblick
A Jászberényi Campus közösségépítő szerepe
Bernadett Varró
11-22
PDF (Magyar)
Approaching Data Literacy Education
Tibor Koltay
23-32
PDF (English)
Stressz, élettana, mikroközösségek szerepe a coping mechanizmusokban
Krisztina Szalay
33-43
PDF (Magyar)
Empirische Forschung
The Role of Hungarian in the Communication Styles of Infant and Early Childhood Educators with Bilingual Children in a Hungarian Nursery Care Setting
Rita Szaszkó, Bettina Mandics
47-57
PDF (Magyar)
Kvalitatív vizsgálat a tanítójelöltek csoportmunkáról alkotott szemléletéről
Renáta Bernhardt
59-72
PDF (Magyar)
Analye
„Adminisztratív eszközökkel, elhajlásokkal a kérdést megoldani nem lehet”
Balázs Sebők
75-86
PDF (Magyar)
Az Isteni színjáték jelenkori üzenete
Mariann Tóth
87-97
PDF (Magyar)
Fallstudien und bewährte Verfahren
Közösségi nyelvalakítás és nyelvi tanácsadás
Zsófia Ludányi, Ágnes Domonkosi
101-112
PDF (Magyar)
A gyakorlatorientált képzés megvalósulási módjai közösségszervezés alapszakon
Szilvia Simándi, Adrienn Tengely, Tímea Oszlánczi
113-123
PDF (Magyar)
Közösségépítő modellek moldvai magyar településeken
Anikó Péterbencze
125-134
PDF (Magyar)
Informationen
Für Leser/innen
Für Autor/innen
Für Bibliothekar/innen
Sprache
Magyar
English
Deutsch