Turisztikai márka- és termékfejlesztés lehetőségei az egészségturizmusban az észak-magyarországi és az észak-alföldi régiókban

Szerzők

  • Erika KERÉNYI Mátrai Gyógyintézet, Mátraháza
  • Anetta MÜLLER Eszterházy Károly Főiskola
  • Erika KÖNYVES Debreceni Egyetem ATC AVK, Turizmus tanszék
  • Ibolya LÁZÁRNÉ FODOR Szolnoki Főiskola Turizmus tanszék
  • Attila MOSONYI Hetényi Géza Kórház

Kulcsszavak:

egészségturizmus, marketingkommunikáció, márkázás

Absztrakt

A cikkben bemutatjuk a Svájci – Magyar Együttműködési Program 6. priori-
tási területén beadott, „Turisztikai márka- és termékfejlesztési mintaprogram”
című, Észak-magyarországi és az Észak-alföldi régiót érintő pályázat program-
ját, fejlesztési prioritásait, valamint a fejlesztés várható hatásait.

##submission.downloads##

Megjelent

2025-02-05

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 4 > >>