Játékos vízhez szoktatás, mint oktatási stratégia az úszásoktatásban

Szerzők

  • Melinda BÍRÓ Eszterházy Károly Főiskola, Testnevelési és Sporttudományi Intézet, Eger
  • Péter KUN ELTE PPK Neveléstudományi Doktori Iskola, Budapest
  • László KOLOZSI Eszterházy Károly Főiskola, Testnevelési és Sporttudományi Intézet, Eger

Kulcsszavak:

oktatási stratégia, játék, úszásoktatás

Absztrakt

Az oktatási stratégiák szakirodalma sokoldalúan foglalkozik a tanítás- tanulá-
si stratégiák felosztásával, fogalommagyarázatával (Falus I. 1999; Nagy S. 1993;
Báthory Z. 1992; Lawy A. 1991). A szakirodalom leginkább a különböző okta-
tási célok alapján történő csoportosításával találkozunk a stratégiáknak. A játék,
mint oktatási stratégia viszont a legtöbb csoportosításból hiányzik. Tanulmá-
nyunkban a játéknak, mint az oktatási stratégia fontosságát kívánjuk bizonyítani
az úszásoktatásban, azon belül is a vízhez szoktatás folyamatában.

##submission.downloads##

Megjelent

2025-02-05

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 4 > >>