A testnevelésórán alkalmazott pulzusmérés szerepe a tanulók differenciált oktatásában

Szerzők

  • Zsuzsa NAGY Veres Pálné Gimnázium, Budapest
  • Anetta MÜLLER Eszterházy Károly Egyetem, Sporttudományi Intézet, Eger
  • Ágnes SIMON UGRON Selye János Egyetem, Tanárképző Kar, Komárno
  • Péter ZIDEK Selye János Egyetem, Tanárképző Kar, Komárno
  • András ÁLMOS Babes-Bolyai Tudományegyetem, Testnevelés és Sport Kar, Kolozsvár

Kulcsszavak:

differenciálás, pulzusmérés, motiváció, testnevelésóra

Absztrakt

A testnevelés tanításában jelentősebb hangsúlyt kell helyezni a differenciá
lásra. A tanulmányban egy olyan új módszertani ötletet vázolunk fel, amely
hozzájárul a differenciálás objektív kivitelezéséhez, ezzel egy időben segíti az
egyes osztályok tanmeneteinek összeállításánál a kimutatásokból leolvasható
NETFIT felmérést adatok, összefüggések, korosztályos jellemzők vizsgálatá
val a testnevelés tantárgy követelményeinek reális meghatározását.

##submission.downloads##

Megjelent

2016-08-06

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 4 > >>