A digitális munkarend tapasztalatai pedagógusszemmel

Kerekasztal-beszélgetés a Jászság középiskolai tanáraival

Autor/innen

  • Ágnes Magyar
  • Enikő Martina Ambrús

DOI:

https://doi.org/10.33034/Paideia.2024.1.171

Abstract

A Covid-pandémia okozta digitális munkarendre történő átállás 2020 márciusában váratlanul érte a köznevelési intézmények pedagógusait és tanulóit is. Mind a tanárok, mind a diákok oldaláról megterhelő időszak volt, ugyanakkor számos ponton fejlődést is hozott. Tanulmányunkban a Jászság középiskolái által delegált pedagógusok részvételével készült kerekasztal-beszélgetésen (2021) elhangzottakat szeretnénk ismertetni. A beszélgetésen a résztvevők a Jászság hat középiskolájából érkeztek, és összesen 11 pedagógus vett részt a diskurzusban. Az eszmecsere eredményeként kirajzolódtak a digitális munkarendben történő oktatás negatív és pozitív hatásai is.

Downloads

Veröffentlicht

2024-12-05